Liczba postów: 130
Liczba wątków: 52
Dołączył: Aug 2015
Reputacja:
0
Cześć wszystkim!
Czy istnieje jakiś łatwy i przyjemny ( 8) ) sposób, aby zrobić szybka animację z wykorzystaniem Cinerender - mam na myśli przepis na fajne ustawienia, lub jakiś drogowskaz moi drodzy :roll:
Pzdr,
Karol
AC 22-23 POL | Lenovo Carbon X1 4Gen i7-6600u 16GB RAM NVMe Intel GMA | i7 6600K 64GB RAM NVMe RTX 2070 | Win10 Pro
Skaning laserowy & BIM | <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bimfaktoria.pl">http://www.bimfaktoria.pl</a><!-- m -->
Liczba postów: 279
Liczba wątków: 6
Dołączył: Feb 2008
Reputacja:
0
Jak już rozkminisz to się podziel proszę ... ( taka tylko rada, być może już wiesz, przy animacji musisz zwrócić uwagę na rodzaj GI ze względu na migotanie plam w cieniach, jest ktrochę tutoriali w sieci ogólnie na temat metod, najprościej byłoby wogóle bez GI, poszukaj jest w sieci tutorial takiego gościa co robi w cinemie bez GI reklamy chyba audi albo mercedesa, jeżeli jednak GI to na niskich ustawieniach qmc + ładny mocny blur )
Powodzenia
Liczba postów: 130
Liczba wątków: 52
Dołączył: Aug 2015
Reputacja:
0
Pietruh napisał(a):Jak już rozkminisz to się podziel proszę ... ( taka tylko rada, być może już wiesz, przy animacji musisz zwrócić uwagę na rodzaj GI ze względu na migotanie plam w cieniach, jest ktrochę tutoriali w sieci ogólnie na temat metod, najprościej byłoby wogóle bez GI, poszukaj jest w sieci tutorial takiego gościa co robi w cinemie bez GI reklamy chyba audi albo mercedesa, jeżeli jednak GI to na niskich ustawieniach qmc + ładny mocny blur )
Powodzenia
Będę badał.
Pietruh a ten Cinerender w Archi jest pełny, czy okrojony względem Cinemy R18?
Karol
AC 22-23 POL | Lenovo Carbon X1 4Gen i7-6600u 16GB RAM NVMe Intel GMA | i7 6600K 64GB RAM NVMe RTX 2070 | Win10 Pro
Skaning laserowy & BIM | <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bimfaktoria.pl">http://www.bimfaktoria.pl</a><!-- m -->
Liczba postów: 3 775
Liczba wątków: 26
Dołączył: Jun 2006
Reputacja:
0
Brak multipass.
reszta raczej nieokrojona.
Pozdr,
Koala
PS za rogiem Cinema 19 z rendererem fizycznym na kartach grafiki (Nvidia/AMD na cepecie i AMD na maku)
WDROŻENIA I TRENINGI ARCHICADA U KLIENTA. PLIKI PROTOTYPOWE AUTOMATYZUJĄCE PRACĘ I OBIEKTY GDL NA ZAMÓWIENIE
Liczba postów: 279
Liczba wątków: 6
Dołączył: Feb 2008
Reputacja:
0
Niestety nie jest tak jak koala pisze - jest okrojony, zarówno pod względem ustawień renderingu jak i materiałów- od ewidentnych braków np multipass czy distributed rendering w 20 brakowało kilku procedur GI (w 21 jeszcze nie sprawdzałem dogłębnie czy są wszystkie z wszystkimi opcjami) przez braki na zasadzie dostępu do parametrów - nie dokumentowałem tego ale zdarzyło mi się kilka razy nie znaleźć opcji - kończąc na ewidentnych ogólnych "utrudnieniach" jak brak możliwości selektywnego oświetlania czy rzucania cieni (wyobrażam sobie że to akurat mogło być trudne do wprowadzenia, ale utrudnia) - po moim zdaniem killer - czyli brak możliwości kopiowania ustawień materiałów zarówno pomiędzy kanałami jak i materiałami. Czyli w skrócie cinerender przypomina cinemę LT (+silnik fizyczny +wiadro utrudnień).
Co ciekawe należałoby takie różne braki wrzucać na wishlisty graphisoftu ponieważ wiem że pakiet "cinerender" (u innych) ma i multipass i to upierdliwe kopiowanie kanałów.
Jak już pisałem nie robiłem animacji, ale spodziewałbym się, jeszcze większej liczby takich dokuczliwych niuansów.