Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ArtS - referencja widoków wyłącza shaderowe neony ?
#1
ArtS 6.5 demo
Otwieram *.atl, potem referencyjnie wczytuję kamery z innego *.atl/*.atla i okazuje się, że owszem widoki się zaimportowały ale niestety widoki powyłączały sobie shaderowe neony. A przecież w pliku (skąd pochodzą widoki) były w poszczególnych widokach włączone neonowe shadery. Dodam, że w obu plikach są te same materiały etc.

Oczywiście kiedy zapisuję model z Ac20 do ArtS6.5 z referencyjnym odwołanie do innego *.atl widoki importują się jak należy: z włączonymi shaderowymi neonami.

Czy rzeczywiście ten typ (ArtS) tak ma, że referencje między *.atl'ami gubią status ON/OFF shaderowych neonów w importowanych widokach ?
Dell 7740 | Xeon E-2276M 64GB | 1TB NVMe | WinPro 10x64 | FHD 17, Quadro RTX 3000 6GB + 2x LG34"/2560x1080
Archicad 24+, ArtLantis S 2+, Twinmotion
Odpowiedz
#2
Z neonami to bardzo uważaj w ARTR/S 6x, być może dlatego się powyłączały.
Jak przegniesz "mocą" to dostaniesz obrazek w ciapki w okolicach gdzie interferują światła z neonami.

Pozdr,
Koala
WDROŻENIA I TRENINGI ARCHICADA U KLIENTA. PLIKI PROTOTYPOWE AUTOMATYZUJĄCE PRACĘ I OBIEKTY GDL NA ZAMÓWIENIE
Odpowiedz
#3
Aż tak ?! Nie zauważyłem takich skutków bo i nie przekręcałem drastycznie lumenów.
Zresztą to co widziałem na podglądzie potem docelowo dobrze się zrenderowało.
Dell 7740 | Xeon E-2276M 64GB | 1TB NVMe | WinPro 10x64 | FHD 17, Quadro RTX 3000 6GB + 2x LG34"/2560x1080
Archicad 24+, ArtLantis S 2+, Twinmotion
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości