Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Artlantis 6
#1
Proszę o uwagi oraz cenne opinie jak ustawić artlantis aby wizka była realistyczna


Załączone pliki Miniatury
       
Odpowiedz
#2
plywacz

nie bardzo rozumiem, ale chyba nr 1 masz z artl5 a nr 2 z artl6 ? dobrze zgaduję ?

ale

perspektywa jest mało naturalna, jeżeli chcesz kogoś przekonać do tego projektu wizualizacją
to moim zdaniem łatwiej "przyjmie" bardziej naturalne zbiegi, spróbuj ogniskową koło 50 mm i ustaw kamerą celując tematem
w mocne punkty obrazu, pamiętaj że wizualizacja nie jest od pokazywania wszystkiego, od tego są elewacje

Światło - zacieniona strefa wejściowa jest słaba. Zagraj tam ciepłym heliodonem, podkreśl przestrzeń jakimiś cieniami, na razie masz
plamy światła i cienia, i to w bardzo niekorzystnej konfiguracji ( chyba że chcesz mieć "prawdę" ale prawdę możesz pokazać na analizie
nasłonecznienia ) Pamiętaj że twój render ma się podobać - ma podkreślać zalety projektu i grać na emocjach klienta.
Kolor światła słonecznego - podkręć zarówno niebo jak i słońce, możesz zrobić baaardzo delikatny kontrast światła i cieni ale jeżeli
będą miały ciepło - zimny odbiór to wszystko będzie ok.

zadbaj o plany, pamiętaj że wizualizacja jest też kompozycją, ten krzaczek bije smutkiem i podkreśla pustkę zamiast być tłem

staranniej przemyśl też kolorystykę i kontrasty, unikaj mocnych kontrastów w tle ( niebo ) odciągają uwagę

samochód jest czarną brzydką plamą, wcale nie musisz go pokazywać w całości, poza tym w tym miejscu i tak się dużo dzieje

schowaj horyzont, przydałoby się paru sąsiadów albo las płot itd.

obiekty - moim zdaniem ta zieleń jest mocno niefajna poszukaj czegoś lepszego.

pomodeluj jeszcze trochę, fajny chodnik z porozrzucanych kostek, murek żwirek itd. na razie pustka
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości