09-03-2018, 10:36 PM
ARCHICAD 21 Cinerender, bez postprodukcji:
Przeczytaj!: Zasady (z)obowiązują!
Galeria ARCHICAD=Cinerender [Rafał]
|
10-03-2018, 02:00 PM
Nooo, całkiem przyzwoicie Ci wyszła ta skóra, u mnie trochę jak zamsz, tak jak na Twoim 2 renderingu.
Pierwszy kolor jakiś taki sr...aty, ale dosyć naturalnie ![]() Więcej już się chyba z CR nie wyciśnie.
Win 10, AMD Ryzen 7 2700X, RAM 16GB, GTX 1060 6GB, SSD 128GB + SSD 480GB i inne szpargały...
10-03-2018, 04:18 PM
Celowałem w Cogniac :-) https://www.vitra.com/en-gb/living/prod ... ea-215-216
Odpaliłem jeszcze białą ale to chyba wymaga już jakieś wiedzy na temat tego jak dobrze ustawić żeby dawało fajny połysk:
Przeczytaj!: Zasady (z)obowiązują!
11-03-2018, 05:53 PM
Zawsze chciałem taką skórę sobie ustawić na meblu a nigdy jakoś nie popchnąłem tematu. I chyba nie wyszła najgorzej, więcej w kanałach dla tego Wykończenia nie potrafię namieszać :-) :
Przeczytaj!: Zasady (z)obowiązują!
11-03-2018, 07:44 PM
Hmm, co prawda z frontu wygląda na przecieraną, z ukosa na błyszczącą, ale i tak jest nieźle
![]()
Win 10, AMD Ryzen 7 2700X, RAM 16GB, GTX 1060 6GB, SSD 128GB + SSD 480GB i inne szpargały...
12-03-2018, 11:23 AM
Metal i światło są na super poziomie. Skóra jeszcze do tuningu trochę. Na Substance Source masz jedną darmową skórę, tekstury są do wszystkich kanałów, więc powinna wyjść idealnie.
Soft: AC 21 POL Hard: Intel i7 8700k, Geforce 1080TI ,16 GB 3200 mhz, SSD 512 GB Samsung 960 PRO
12-03-2018, 11:34 AM
Dzięki. To ostatnia wersja to ćwiczona na zestawie tekstur z Arroway-a, ta z Substance to się mnie nie podoba, jakaś za mało harleyowa :-) ale może trzeba potestować jakość tych map.
Przeczytaj!: Zasady (z)obowiązują!
12-03-2018, 11:46 AM
Substance ma materiały parametryczne, da się sporo ustawiać i zmieniać. Ale najważniejsze, że jak pobierzesz substance player to możesz na żywo oglądać materiały i ich reakcję na światło. Jak to potem przełożyć na cinerender to nie wiem
![]()
Soft: AC 21 POL Hard: Intel i7 8700k, Geforce 1080TI ,16 GB 3200 mhz, SSD 512 GB Samsung 960 PRO
12-03-2018, 12:01 PM
Wojtek Gawinowski napisał(a):W twoim ostatnim renderze brakuje mapy gloss, odbłyski są zbyt plastikowe przez to.Wszystkie kanały (Reflectance, Bump, Diffuse) sterowane są mapami.
Przeczytaj!: Zasady (z)obowiązują!
12-03-2018, 12:11 PM
Masz kanał reflectance i masz kanał gloss - to są dwa różne kanały. Reflectance odpowiada za to jaka część materiału odbija a gloss za to jak odbija. Dla jeszcze lepszego efektu zamiast bump użyj normal map jak jest dostępna.
Soft: AC 21 POL Hard: Intel i7 8700k, Geforce 1080TI ,16 GB 3200 mhz, SSD 512 GB Samsung 960 PRO
12-03-2018, 12:18 PM
Coś nie pamiętam kanału gloss ale zaraz sprawdzę.
Przeczytaj!: Zasady (z)obowiązują!
12-03-2018, 12:46 PM
No z tym ci nie pomogę jak to jest zrobione w Cinerender, ale na pewno znajdziesz jakieś tutki o wrzucaniu materiałów z substance do C4D i analogicznie zrobisz to w Cinerenderze. Przypuszczam, że na warstwach jakoś to działa.
Soft: AC 21 POL Hard: Intel i7 8700k, Geforce 1080TI ,16 GB 3200 mhz, SSD 512 GB Samsung 960 PRO
02-10-2020, 11:14 PM
Przeczytaj!: Zasady (z)obowiązują!
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|