Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Galeria ARCHICAD=Cinerender [Rafał]
#1
ARCHICAD 21 Cinerender, bez postprodukcji:


Załączone pliki Miniatury
           
Odpowiedz
#2
Nooo, całkiem przyzwoicie Ci wyszła ta skóra, u mnie trochę jak zamsz, tak jak na Twoim 2 renderingu.
Pierwszy kolor jakiś taki sr...aty, ale dosyć naturalnie Wink
Więcej już się chyba z CR nie wyciśnie.
Win 10, AMD Ryzen 7 2700X, RAM 16GB, GTX 1060 6GB, SSD 128GB + SSD 480GB i inne szpargały...
Odpowiedz
#3
Celowałem w Cogniac :-) https://www.vitra.com/en-gb/living/prod ... ea-215-216
Odpaliłem jeszcze białą ale to chyba wymaga już jakieś wiedzy na temat tego jak dobrze ustawić żeby dawało fajny połysk:


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#4
Zawsze chciałem taką skórę sobie ustawić na meblu a nigdy jakoś nie popchnąłem tematu. I chyba nie wyszła najgorzej, więcej w kanałach dla tego Wykończenia nie potrafię namieszać :-) :


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#5
Hmm, co prawda z frontu wygląda na przecieraną, z ukosa na błyszczącą, ale i tak jest nieźle Wink
Win 10, AMD Ryzen 7 2700X, RAM 16GB, GTX 1060 6GB, SSD 128GB + SSD 480GB i inne szpargały...
Odpowiedz
#6
Metal i światło są na super poziomie. Skóra jeszcze do tuningu trochę. Na Substance Source masz jedną darmową skórę, tekstury są do wszystkich kanałów, więc powinna wyjść idealnie.
Soft: AC 21 POL Hard: Intel i7 8700k, Geforce 1080TI ,16 GB 3200 mhz, SSD 512 GB Samsung 960 PRO
Odpowiedz
#7
Dzięki. To ostatnia wersja to ćwiczona na zestawie tekstur z Arroway-a, ta z Substance to się mnie nie podoba, jakaś za mało harleyowa :-) ale może trzeba potestować jakość tych map.
Odpowiedz
#8
Substance ma materiały parametryczne, da się sporo ustawiać i zmieniać. Ale najważniejsze, że jak pobierzesz substance player to możesz na żywo oglądać materiały i ich reakcję na światło. Jak to potem przełożyć na cinerender to nie wiem Wink W twoim ostatnim renderze brakuje mapy gloss, odbłyski są zbyt plastikowe przez to.
Soft: AC 21 POL Hard: Intel i7 8700k, Geforce 1080TI ,16 GB 3200 mhz, SSD 512 GB Samsung 960 PRO
Odpowiedz
#9
Wojtek Gawinowski napisał(a):W twoim ostatnim renderze brakuje mapy gloss, odbłyski są zbyt plastikowe przez to.
Wszystkie kanały (Reflectance, Bump, Diffuse) sterowane są mapami.
Odpowiedz
#10
Masz kanał reflectance i masz kanał gloss - to są dwa różne kanały. Reflectance odpowiada za to jaka część materiału odbija a gloss za to jak odbija. Dla jeszcze lepszego efektu zamiast bump użyj normal map jak jest dostępna.
Soft: AC 21 POL Hard: Intel i7 8700k, Geforce 1080TI ,16 GB 3200 mhz, SSD 512 GB Samsung 960 PRO
Odpowiedz
#11
Coś nie pamiętam kanału gloss ale zaraz sprawdzę.
Odpowiedz
#12
U mnie w 21 nie ma :-) :


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#13
No z tym ci nie pomogę jak to jest zrobione w Cinerender, ale na pewno znajdziesz jakieś tutki o wrzucaniu materiałów z substance do C4D i analogicznie zrobisz to w Cinerenderze. Przypuszczam, że na warstwach jakoś to działa.
Soft: AC 21 POL Hard: Intel i7 8700k, Geforce 1080TI ,16 GB 3200 mhz, SSD 512 GB Samsung 960 PRO
Odpowiedz
#14
Archicad 24 - dodatkowe wykończenia do programu:
   
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości