Liczba postów: 13
Liczba wątków: 5
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
Liczba postów: 70
Liczba wątków: 5
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
0
Witam.
Przede wszystkim jak dla mnie, jeśli chodzi o łazienkę, to jest tam trochę prześwietlonych powierzchni, szczególnie ta półka za umywalką. Poza tym drewniane szafki troszkę wyglądają jakby się świeciły w środku - a powinny rzucać cień. Tekstura drewna mogłaby być lepsza troszkę przede wszystkim nadałbym jej trochę wybrzuszeń - bump, jeśli nie poosiadasz takiej textury by nadać bump można sobie ją stworzyć w photoschopie poprzez wyodrębnienie kanału niebieskiego albo czerwonego, skopiowania do nowego dokumentu i zapisania - to smo spectacular reflection. Gwarantuje że będzie wyglądała dużo bardziej realistycznie. Kamień na ścianie też bym bump' em potraktował i to maksymalnie żeby nie wyglądał jak tapeta z nadrukowanym kamieniem. Co do kuchni to proponuję pobawić się troszkę jasnością nieba i słońca oraz ich kolorem - wtedy rozświetli się trochę pomieszczenie, zmniejszyłbym wtedy moc halogenów tak by miały tylko funkcję dekoracyjną a nie oświetleniową - czyli żeby widać było snop światła na obiektach ale tylko delikatnie (artlantis ściemnia lub rozjaśnia pomieszczenie jeśli według jego mniemania pomieszczenie ma za dużo światła albo za mało) pomieszczenia będzie wtedy równomierniej oświetlone i nie będzie potrzeby stosowania dodatkowego oświetlenia by doświelić dalszy plan, bo to trochę błędne koło im więcej źródeł światła damy tym bardziej coś będzie niedoświetlone a coś prześwietlone. I jak w łazience - tekstury...
Pozdrawiam i mam nadzieję że rady się przydadzą.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 5
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
Bardzo dziękuję.
A czy można się pobawić strukturą drewna i kamienia w artlantisie, czy photoshop jest niezbędny?
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 5
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
Czeka mnie jeszcze mnóstwo pracy....:-) Dziękuję.
Liczba postów: 70
Liczba wątków: 5
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
0
I jeszcze jedno w ustawieniach okna renderingu proponuję zmienić z exterior na interior. Zupełnie inaczej jest wtedy dostosowane światło.
Liczba postów: 72
Liczba wątków: 12
Dołączył: May 2012
Reputacja:
0
Witam, moj pierwszy dzień na forum wiec wszystkich witam i zaczynam.. w jaki sposób zrobic (foto 2) te kwiecistą tapete z fioletowym kwiatem tak by nie był on taki rozciagnięty.. bo wygląda to słabo?
z góry dziekuje za info i pozdrawiam
Juster
Liczba postów: 70
Liczba wątków: 5
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
0
Wystarczy narzucić obrazek na obiekt, potem skalujemy go wystarczy aby byla zaznaczona opcja skalowania proporcjonalnego i to wszystko
Liczba postów: 72
Liczba wątków: 12
Dołączył: May 2012
Reputacja:
0
Hej a mozesz powiedzieć o jakie okno dokładnie chodzi z tym skalowaniem? bo wiem ze w dolnym rogu to jest ale jak rozciągam to i rośnie wiec nie jest takie jak chce ;/
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 5
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
"Wystarczy narzucić obrazek na obiekt, potem skalujemy go wystarczy aby byla zaznaczona opcja skalowania proporcjonalnego i to wszystko" a jak zrobić to skalowanie i gdzie jest ta opcja?
Liczba postów: 70
Liczba wątków: 5
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
0
Jak zaznaczysz sobie obrazek który chcesz zeskalować (zaznaczasz jako textura) to po prawej stronie w menu ustawienia obiektu (czyli tam gdzie jest bump ambient itd.) bedziesz miał dimensions i okienka z wymiarami a pod nimi keep proportions zaznaczasz to i masz skalowanie proporcjonalne