Archiforum

Pełna wersja: Dom 8
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
fot. 1
[Obrazek: zren3.jpg]

fot. 2
[Obrazek: zren4.jpg]

fot. 3
[Obrazek: zren2.jpg]

fot. 4
[Obrazek: wren3.jpg]

fot. 5
[Obrazek: wren4.jpg]

fot. 6
[Obrazek: wren51.jpg]

fot. 7
[Obrazek: wren62.jpg]

fot. 8
[Obrazek: wren71.jpg]

fot. 9
[Obrazek: wren2.jpg]

model: archicad
render: artlantis
cos wiecej o projekcie? nr 2 i 6 najlepsze.. mozna wiedziec gdzie mozna pobrac takie schody?
To nie jest projekt. Model został stworzony na potrzeby wizualizacji i moich doświadczeń z tymi programami. Nie projektuję architektury zawodowo.
Co do schodów: są wymodelowane za pomocą narzędzi archicada.
Pozdrawiam
a skąd masz gabiony ( kamień w koszach stalowych) ?
Z węgierskiego dodatku
ale z którego - z eptara?
tak
gabiony znajdują się w bibliotece Betafence napisanej przez Koalę tak BTW.
Te z Eptara to o ile pamiętam jakiś brzydki pomysł węgierków żeby zabrać sobie bez pytania nie swoje i przerobić po swojemu nie swoją robotę.
Mogę się mylić ale i tak chyba wygodniej używać polskiej wersji :-)
to ja kurka mam od Piotra betafence ale bez gabionów.. Cry
kuuuurcze fajne rendery. Te tekstury to artlantis czy własne bo nie pamiętam płyty wiórowej w artlantisie? i ten materiał na elewacji też kiedyś podobną robiłem ale moje drewno nie wyszło tak realistycznie jak to. Są jakieś ustawienia które pozwalają bardziej polepszyć takie czasem płaskie tekstury? dawałem kiedyś BUMP w opcjach ale jakoś mi to nie polepszało wizualnie niczego a chciałbym też takie fajne umieć robićSmile
I wogóle: można robić własne tektury w artlantisie? Albo tylko ze stronek można pościągać różne?

Niby od jakiegoś czasu używam już tego programu do renderowania ale jak patrzę na niektóre wizualizacje tutaj to chyba jeszcze mało umiemSmile
masz możliwość tworzenia własnych tekstur/szaderów w artsie..przypatrz się z czego złożone są te które są w programie - pliki jpg - do bumpa do normal mapy , do ambientu i innych czarów...i jak wyglądają , jakie maja podstawowe kolory i co generują ..zrobisz sobie kilka i spoko nauczysz sie ..potem tylko kwestia światła - jego ustawienia ..też poeksperymentuj... nie am takiej możliwości żeby takich rzeczy móc nauczyć via internetowe forum...
dużo pomocnych informacji przeczytasz tutaj viewtopic.php?f=18&t=4052

Może jestem debilem ale elewacje rysowałem za pomocą słupków i belek Confusedhock:
tekstura nie z artlantisa tylko z jakiejś strony internetowej.

pozdrawiam
Ściągnąłem sobie tekstury z tej stronki arroway tak dla sprawdzenia jedne tylko no ale tam są tylko pliki jpg (kilka do każdego rodzaju materiału). Jak z nich teraz zrobić teksturę do programu? w folderze z teksturami artlatisa oprócz .jpg jest jeszcze zawsze jakiś plik .xsh a tego to nie wiem jak zrobić. W artlantisie jest funkcja Tools -> Create Shader From... ale tam jest 7 okienek: diffuse, bump, shiness, normal itd a tych jpg z danego materiału które ściągnąłem są 3: jeden normalna tekstura, inny szary a kolejny czarny obrazek,rozumiem że to ma być jedno dla bumpa inne dla shininess? Ehhh nie wiem, nie łapie tego za dużo rzeczy jak dla mnie, może da się to jakoś wytłumaczyć działanie tego edytora shaderów co jak i gdzie zrobić żeby wyszla fajna texturaSmile
plik xsh to plik zbiorczy programu..a te poszczególne pliki jpg trzeba odpowiednio poprzygotowywac aby stanowiły składowe szadera czyli normal mape , bump itd , masz to w kreatorze szaderów w artsie..a pliki musisz przygotować w jakimś edytorze -fotochłopie albo podobnym..a potem wrzucić do Artsa właśnie w tej zakładce.. i jak zapiszesz to progra zbuduje właśnie xsh plik