08-04-2015, 11:45 PM
17-04-2015, 10:38 AM
plywacz
nie bardzo rozumiem, ale chyba nr 1 masz z artl5 a nr 2 z artl6 ? dobrze zgaduję ?
ale
perspektywa jest mało naturalna, jeżeli chcesz kogoś przekonać do tego projektu wizualizacją
to moim zdaniem łatwiej "przyjmie" bardziej naturalne zbiegi, spróbuj ogniskową koło 50 mm i ustaw kamerą celując tematem
w mocne punkty obrazu, pamiętaj że wizualizacja nie jest od pokazywania wszystkiego, od tego są elewacje
Światło - zacieniona strefa wejściowa jest słaba. Zagraj tam ciepłym heliodonem, podkreśl przestrzeń jakimiś cieniami, na razie masz
plamy światła i cienia, i to w bardzo niekorzystnej konfiguracji ( chyba że chcesz mieć "prawdę" ale prawdę możesz pokazać na analizie
nasłonecznienia ) Pamiętaj że twój render ma się podobać - ma podkreślać zalety projektu i grać na emocjach klienta.
Kolor światła słonecznego - podkręć zarówno niebo jak i słońce, możesz zrobić baaardzo delikatny kontrast światła i cieni ale jeżeli
będą miały ciepło - zimny odbiór to wszystko będzie ok.
zadbaj o plany, pamiętaj że wizualizacja jest też kompozycją, ten krzaczek bije smutkiem i podkreśla pustkę zamiast być tłem
staranniej przemyśl też kolorystykę i kontrasty, unikaj mocnych kontrastów w tle ( niebo ) odciągają uwagę
samochód jest czarną brzydką plamą, wcale nie musisz go pokazywać w całości, poza tym w tym miejscu i tak się dużo dzieje
schowaj horyzont, przydałoby się paru sąsiadów albo las płot itd.
obiekty - moim zdaniem ta zieleń jest mocno niefajna poszukaj czegoś lepszego.
pomodeluj jeszcze trochę, fajny chodnik z porozrzucanych kostek, murek żwirek itd. na razie pustka
nie bardzo rozumiem, ale chyba nr 1 masz z artl5 a nr 2 z artl6 ? dobrze zgaduję ?
ale
perspektywa jest mało naturalna, jeżeli chcesz kogoś przekonać do tego projektu wizualizacją
to moim zdaniem łatwiej "przyjmie" bardziej naturalne zbiegi, spróbuj ogniskową koło 50 mm i ustaw kamerą celując tematem
w mocne punkty obrazu, pamiętaj że wizualizacja nie jest od pokazywania wszystkiego, od tego są elewacje
Światło - zacieniona strefa wejściowa jest słaba. Zagraj tam ciepłym heliodonem, podkreśl przestrzeń jakimiś cieniami, na razie masz
plamy światła i cienia, i to w bardzo niekorzystnej konfiguracji ( chyba że chcesz mieć "prawdę" ale prawdę możesz pokazać na analizie
nasłonecznienia ) Pamiętaj że twój render ma się podobać - ma podkreślać zalety projektu i grać na emocjach klienta.
Kolor światła słonecznego - podkręć zarówno niebo jak i słońce, możesz zrobić baaardzo delikatny kontrast światła i cieni ale jeżeli
będą miały ciepło - zimny odbiór to wszystko będzie ok.
zadbaj o plany, pamiętaj że wizualizacja jest też kompozycją, ten krzaczek bije smutkiem i podkreśla pustkę zamiast być tłem
staranniej przemyśl też kolorystykę i kontrasty, unikaj mocnych kontrastów w tle ( niebo ) odciągają uwagę
samochód jest czarną brzydką plamą, wcale nie musisz go pokazywać w całości, poza tym w tym miejscu i tak się dużo dzieje
schowaj horyzont, przydałoby się paru sąsiadów albo las płot itd.
obiekty - moim zdaniem ta zieleń jest mocno niefajna poszukaj czegoś lepszego.
pomodeluj jeszcze trochę, fajny chodnik z porozrzucanych kostek, murek żwirek itd. na razie pustka