Archiforum

Pełna wersja: Zestawieniw stolarki poraz kolejny i jeszcze raz
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Czy ktos mógłby mi pomoc w temacie. Robię otwory w ciagach wentylacyjnych z pomocą "otwór" bo daje to komplet informacji wykonawcy - wysokośc otworu i jego wymiary. Ale potem zaczyna sie problem z zestawieniami - wpisuje mi te otwory jako okna .
Jak sie tego pozbyć.? :roll: Szczególnie kiedy robię duzy obiekt i otworów jest tona. Do tej pory kończyło się tym że zestawienie stolarki robiłem w zupełnie innym CAD-zie wpisując je "ręcznie". No ale przecież nie o to chodzi, po to są te opcjie w AC.
pozdrawiam :roll:
Daj im odpowiedni numerek ID i wyłącz z zestawienia

Pozdr,
Koala
OK
ale jak wyłączyć z zestawienia?
Dodajesz ID jako kryterium w dolenej części okna i dajesz odpowiedni znak "nierówności" czyli w rozwijaczu oczywiście wpisujesz ten nr ID który nadałeś niechcianym oknom.

Pozdr,
Koala
Dzięki, już trochę więcej wiem, ale droga przede mną jeszcze długa.
pozdrawiam
Z tym ID to nie do konca tak. Moze szybciej poprzez piora - nie trzeba nic zmienaic, a efekt jest zamiezony. Droga jest krotka, jakies 3 klikniecia.

Pozdrawiam

Ron
Zależy kto co lubi ;-)

Pozdr,
Koala
A ja używam jeszcze innego kryterium: zapodaję, że do zestawienia mają zostać wciągnięte otwory / okna o szerokości większej niż np. 20. Też działa. Smile